بی پروا

از خصوصیات وی بی باک بودنش بود. او هیچ وقت پمپ بنزین نمیرفت

بی پروا

از خصوصیات وی بی باک بودنش بود. او هیچ وقت پمپ بنزین نمیرفت

مقایسه ال نود با پژو پارس | از لوازم یدکی تا راحتی سفر

در بازار خودروی ایران رقابت شدیدی بین شرکت های معتبری مانند ایران خودرو ، سایپا ، پارس خودرو و 3 وجود دارد که هر یک با طراحی و تولید خودروی جدید و یا افزایش کیفیت و امکانات محصولات سعی در پیشی گرفتن از دیگری دارند ؛ بنابراین مدل های مختلفی از خودروها در بازار ایران وجود دارد که با نام و طرح های مختلفی ارائه می شوند. در این بین پژو پارس خود را یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات ایران خودرو می داند که در مدل ها و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که مدل پایه آن با نام "پژو پارس سال" ارائه می شود و در مقایسه با سایر مدل های پژو پارس قیمت بهتری دارد.

"رنو L90" نوع دیگری از خودروهای ایرانی است که به طور مشترک توسط ایران خودرو و پارس خودرو تولید می شود که به دلیل امکانات و گزینه های مختلف موفق به یافتن فن مخصوص به خود شد ؛ بنابراین اگر به دنبال خرید ماشین هستید و می خواهید بدانید کدام گزینه از نظر ظاهر ، کیفیت ، ویژگی ها و قیمت بهتر از پژو پارس فروش با رنو L90 است ، توصیه می کنیم در پایان این مقاله از جوان آنلاین با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری برهنه و پژو پارس

پژو پارس با طراحی قابل قبولی معرفی شد اما متاسفانه طراحی آن به دهه 1970 برمی گردد. این باعث می شود پژو قدیمی شود. سپرهای پلاستیکی ضخیم در و سپر ، جلوپنجره کوچک و نمای کناری صاف و کنایه ، قدمت طرح پژو پارس را نشان می دهد.

در سال 1993 تغییراتی در فضای داخلی خودروی پارس ایجاد شد. البته هنوز هم از پلاستیک خشک بی کیفیت برای فضای داخلی پژو پارس استفاده می شود.

طرح L90 با نهایت سادگی وارد بازار شد. خطوط بدنه این خودرو بسیار برجسته است و درخشش ایجاد نمی کند.

ایده های طراحان شرکت فرانسوی رنو هنگام ورود به کابین L90 به وضوح مشهود است. داشبورد ، رابط ها ، کلیدها و دریچه های هوا این خودرو از پلاستیک خشک و بی کیفیت ساخته شده است. کیفیت داشبورد بسیار بالاتر از سایر قطعات L90 است. ارگونومی L90 بسیار ضعیف است.

مشخصات فنی

در پژو پارس می توانید رانش به کار رفته در 405 را مشاهده کنید. قدرت آن تا 153 نیوتن متر گشتاور و 100 اسب بخار است. موتور آن 1.8 لیتر و 8 سوپاپ است. جعبه دنده برای پژو پرشیا 5 سرعته است. تلاش از صفر تا 100 به 11 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر شتاب 190 کیلومتر در ساعت است. پژو پرشیا در هر 100 کیلومتر به 1.9 لیتر سوخت نیاز دارد.

L90 با یک موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپ ارائه می شود. قدرت تولید موتور ال نود - 105 اسب بخار. گیربکس L90 پنج سرعته است. حداکثر گشتاور L90 140 نیوتن متر است. شتاب صفر تا 100 خودروی L90 معادل 10.2 ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو 175 کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت 6.9 لیتر در 100 کیلومتر است.

مشخصات فنی L90 نشان می دهد تندر نود از توانایی فنی کافی در مقایسه با پژو پارس برخوردار است. موتور ال نود علی رغم اندازه کوچک ، از قدرت بالاتری برخوردار است و با بهره وری بیشتر سوخت ارائه می شود.

تجهیزات مراقبت

از نظر امکانات رفاهی پژو پرشیا و ال نود گزینه های زیادی ندارند. البته طراحی و ویژگی های پژو پارس کمی بهتر از L90 است و دارای کلیدهای ولوم بر روی فرمان ، تهویه مناسب ، سنسور پارک عقب و بلوتوث است. ال نود با گزینه های قدیمی مانند اصلاح آینه ، چراغ های مه شکن جلو و عقب ، شیشه جلو اتومبیل و قفل از راه دور درب ارائه شد.

سطح امنیت

تجهیزات ایمنی تندر نود و پژو پارس در یک سطح است. این خودروها به کمترین سطح ایمنی مجهز هستند. ترمزهای ظرف عقب ، ترمزهای دیسکی محور جلو ، 2 کیسه هوا و سیستم های کمک ترمز EBD و ABS تجهیزات ایمنی این خودروها هستند. L90 از نظر ایمنی آزمایش شده و از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

قطعه جداگانه

قطعات و قطعات و لوازم یدکی پژو پارس ، تولید ایرانخودرو ، توسط ایساکو و مارک های دیگر از جمله دیناپارت و سایر شرکت های تولید کننده قطعات و لوازم یدکی تولید می شود و قطعات یدکی را می توان با قیمت های مختلف در بازار و فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خریداری کرد. قابل دسترسی

اما شرکت لوازم یدکی ال نود تولید شده توسط رنو پارس ، که کنسرسیومی از تولیدکنندگان خودرو در ایران است ، از جمله سایپا ، ایرانخودرو و پارس خودرو ، کلیه شرکت های تأمین قطعات یدکی ، از جمله ایساکو ، ساپکو و سایر تولید کنندگان لوازم جانبی . آنها قطعات اخودرو را با قیمت های مختلف به راحتی در دسترس تولید می کنند.

سطح ایمنی خودروهای پژو پارس و نود

سوار شدن

پژو پارس سواری بهتری نسبت به L90 دارد. این خودرو مجهز به فرمان و صندلی های راحت تری است. بنابراین رانندگی این خودرو روانتر خواهد بود. هر دو کلاچ و جعبه دنده در تندر 90 عملکرد خوبی دارند که منجر به کمی خستگی در رانندگی می شود. تندر 90 دارای مرکز ثقل بالاتری است ، بنابراین سرعت های بالاتر گزینه مناسب و مناسبی برای چرخش های چپ و راست است.

جمع بندی

به طور کلی ، پارس از نظر شکل ظاهری ، نرمی ، سواری و ارگونومی در کابین از L90 بهتر است. در عوض ، L90 از ایمنی ، تجهیزات فنی بهتر ، مصرف سوخت پایین و کیفیت بالاتری برخوردار است. هر دو خودرو از نظر خدمات پس از فروش در یک سطح قرار دارند. قطعات یدکی خودروهای پژو پارس با قیمت پایین تری موجود است.

نتایج مقایسه بین ال نود و پژو پرشیا نشان می دهد که پژو پارس گزینه مناسب تری برای مدت زمان کوتاه خواهد بود. در حالی که تندر نود انتخاب خوبی برای مدت طولانی است. همچنین اگر به ظاهر خودرو اهمیت زیادی می دهید ، بهتر است پژو پارس را انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد