بی پروا

از خصوصیات وی بی باک بودنش بود. او هیچ وقت پمپ بنزین نمیرفت

بی پروا

از خصوصیات وی بی باک بودنش بود. او هیچ وقت پمپ بنزین نمیرفت

پاسخ به تمام سوالات شما در مورد خودروهای برقی

وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) به طور فزاینده‌ای رایج می‌شوند، به طوری که هر خودروساز بزرگی برای عرضه خودروها به بازار مسابقه می‌دهد و اکثر آنها از ساخت وسایل نقلیه سنتی گازسوز در این دهه دور شده‌اند. واضح است که خودروهای برقی چیز بزرگ بعدی در خودروها هستند و به مسیری نزدیک شما می آیند.

جذابیت با کاهش هزینه های انرژی، انتشار کمتر، شارژ راحت خانه و وعده کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری واضح است. بر اساس بزرگترین نظرسنجی ملی از 8027 بزرگسال آمریکایی از Consumer Reports، بیش از یک سوم آمریکایی‌ها اگر امروز خودرویی بخرند، «قطعاً» یا «جدی» به خرید یا اجاره یک وسیله نقلیه فقط الکتریکی فکر می‌کنند. از جمله دلایل آنها: بیش از 3 نفر از هر 10 بزرگسال آمریکایی می گویند که هزینه شارژ یک خودروی برقی کمتر از سوخت گیری یک خودروی گازسوز است (33 درصد)، هزینه کل طول عمر کمتر است (31 درصد)، و هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر است (28 درصد). .

اما طبق این نظرسنجی، موانعی برای بسیاری از مصرف کنندگان وجود دارد، از جمله اینکه کجا باید یک خودروی برقی شارژ شود. شارژ ماشین چقدر طول می کشد. و هزینه کلی مالکیت یک نکته واضح از این تحقیق این است که بسیاری از مصرف کنندگان در مورد مالکیت خودروهای برقی سؤالاتی دارند. آموزش برق خودرو می تواند برای سافتن شغل در حوزه ماشین های برقی بسیار موثر باشد.

بنابراین، ما کارشناسان EV مقیم خود را برای ارائه پاسخ جمع آوری کردیم.

این راهنما یک پرایمر اساسی است که می تواند به تعیین اینکه آیا برقی کردن برای شما مناسب است یا خیر.

برای کمک به تصمیم گیری، فهرست چک خودروی الکتریکی ما (PDF) را دانلود کنید.

کدام مدل ها و انواع موجود هستند؟

خودروهای الکتریکی در اشکال و اندازه‌های مختلف، از هاچ‌بک‌های کوچک گرفته تا SUV‌های لوکس عرضه می‌شوند. برخی نسخه های الکتریکی از مدل های آشنا هستند. به طور فزاینده ای، خودروهای الکتریکی خودروهای کاملا جدیدی هستند که برای استفاده دقیق از نیروی الکتریکی مهندسی شده اند.

از نظر فنی، دو نوع پایه از مدل‌ها وجود دارد که به پلاگین متصل می‌شوند: خودروهای برقی با باتری (BEV) که منحصراً با برق کار می‌کنند، و خودروهای برقی هیبریدی پلاگین (PHEV) که می‌توانند برای مدت محدودی با برق کار کنند، قبل از اینکه به بنزین بروند. حالت هیبریدی الکتریکی

در زیر لیستی از مدل‌های الکتریکی خالص (BEV) وجود دارد که در حال حاضر به فروش می‌رسند یا قرار است تا سال 2023 عرضه شوند.

خودروهای برقی هیبریدی پلاگین می توانند به تنهایی از 15 مایل تا 50 مایل با نیروی الکتریکی کار کنند. هنگامی که شارژ باتری آنها تمام شد، پلاگین‌ها از کارکردن بیشتر با برق به کارکردن به صورت هیبریدی معمولی و رانندگی در حد یک ماشین معمولی تبدیل می‌شوند و می‌توانند به سرعت در هر پمپ بنزینی سوخت‌گیری کنند.

پلاگین هیبریدی یک گزینه جذاب برای رانندگانی است که عمدتاً مسافت های کوتاهی را طی می کنند و بنابراین می توانند بیشتر اوقات از کار با برق بهره مند شوند. هیبریدهای پلاگین جذابیت بیشتری دارند که برد کلی آنها بر موتور بنزینی یعنی 500 یا حتی بیشتر مایل تأثیر می گذارد و می توانند در هر پمپ بنزینی سوخت گیری کنند. ("آیا یک خودروی هیبریدی پلاگین برای شما مناسب است؟")

خودروهای برقی باتری دار بسیار کارآمد هستند و اکثر مدل های جدیدتر دارای برد کافی برای رفع نیازهای یک راننده معمولی برای چندین روز بدون شارژ کامل هستند. برای برخی از رانندگان، این بدان معناست که مصرف انرژی روزانه را می توان از یک پریز 120 ولتی ساده، بدون نیاز به خرید و نصب شارژر خانگی 240 ولتی گران تر، دوباره پر کرد. اما برای راحتی و آسودگی خیال، اکثر دارندگان خودروهای برقی یک شارژر 240 ولتی می خواهند. (در اینجا راهنمای شارژرهای خانگی است.)

خمیر خودروهای الکتریکی قطعات کمتری نسبت به خودروهای هیبریدی پلاگین یا موتور احتراق داخلی دارند، بنابراین اغلب هزینه‌های نگهداری پایین‌تری دارند زیرا نیازی به تغییر یا تنظیم مایع ندارند. تجزیه و تحلیل خودروهای برقی توسط CR نشان داد که خودروهای برقی معمولاً در یک دوره مالکیت معمولی هزینه کمتری نسبت به همتایان بنزینی خود دارند.

چرا باید ماشین برقی بخریم؟

خودروهای برقی در مقایسه با خودروهای سنتی گازسوز هزینه سوخت قابل توجهی کمتری دارند. به طور متوسط، یک گالن بنزین حدود دو برابر هزینه قابل مقایسه برای راه اندازی یک ماشین الکتریکی است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که رانندگان در هنگام شارژ در خانه از نرخ برق خارج از پیک استفاده کنند. و نرخ برق نسبت به قیمت نفت باثبات تر است.

بر اساس تجزیه و تحلیل AAA، فراتر از صرفه جویی در سوخت، وسایل نقلیه الکتریکی کمترین هزینه نگهداری، تعمیر و تایر را دارند.

هزینه های عملیاتی کمتر

خودروهای برقی به طور کلی هزینه سوخت کمتری دارند.

اکثر خودروهای برقی هزینه تعمیر و نگهداری کمتری دارند زیرا قطعات کمتر و ساده‌تری دارند و نیازی به تغییر یا تنظیم مایع ندارند.

هنگامی که با یک سیستم خورشیدی خانگی ترکیب می شود، هزینه های "سوخت" می تواند به طور کامل حذف شود، اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا هزینه نصب پنل های خورشیدی جبران شود.

آلودگی کمتر

خودروهای الکتریکی هیچ گونه ذرات یا دود تولید نمی‌کنند که عامل مهمی در ایجاد آسم و سایر بیماری‌های مرتبط با آلودگی هوا هستند.

خودروهای برقی در طول عمر خود نسبت به خودروهای بنزینی انتشار کربن کمتری دارند.

ویژگی های منحصر به فرد

خودروهای برقی به دلیل نداشتن صدای موتور، ساکت هستند.

اکثر خودروهای الکتریکی برق فوری را ارائه می دهند و رانندگی می تواند سرگرم کننده باشد.

شارژ کردن در خانه راحت است و برخی حتی می توانند خانه شما را در صورت قطع برق نیز شارژ کنند.

چرا نباید ماشین برقی بخرید؟

هزینه خرید خودروهای برقی به طور متوسط نسبت به خودروهای مشابه بنزینی بیشتر است و علیرغم پیشرفت‌های قابل توجه در برد، ممکن است برای برخی از خانواده‌های یک خودرویی ایده‌آل نباشند. هیبریدهای پلاگین مشکل برد را حل می کنند، اما همچنان به مکانی برای اتصال نیاز دارند تا از توانایی خود برای به حداکثر رساندن نیروی محرکه الکتریکی بهره ببرند. این می تواند برای افرادی که در خانه های چند واحدی زندگی می کنند یا به پارکینگ خارج از خیابان دسترسی ندارند، چالش برانگیز باشد.

دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی باید به یک پریز (یا یک شارژر EV 240 ولتی) و یک مکان پارک برای شارژ شبانه دسترسی داشته باشند، مگر اینکه کاملاً به شارژ محل کار متکی باشند.

برای رانندگان خودروهای برقی، برنامه ریزی زمان و مکان شارژ خودرو بخشی ثابت مالکیت است. اما با افزایش دامنه و افزایش شارژ عمومی، این موضوع کمتر نگران کننده است.

برخلاف سوخت‌گیری خودروی بنزینی که تنها چند دقیقه طول می‌کشد، شارژ مجدد یک خودروی الکتریکی می‌تواند 30 تا 60 دقیقه (بسته به حجم باتری و سرعت شارژ) با استفاده از شارژرهای سریع DC در مکان‌های عمومی طول بکشد. این یک مانع بزرگ در یک سفر طولانی بین ایالتی است. در شرایط عادی، زمانی که باتری تقریباً خالی است، شارژ مجدد یک EV با استفاده از شارژرهای سطح 2 (240 ولت) حدود 9 تا 13 ساعت طول می کشد (برای جزئیات بیشتر در مورد سطوح به زیر مراجعه کنید). همچنین توجه داشته باشید که در هوای سرد، به دلیل محدودیت‌های شیمیایی باتری و نیازهای منحصر به فرد انرژی، مانند مدیریت دمای باتری و کابین، برد خودرو به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. (درباره چگونگی تأثیر دما بر محدوده EV بیشتر بیاموزید.)

البته لازم نیست یک خودروی الکتریکی تنها خودروی شخصی باشد. در یک خانه چند خودرویی، یک خودروی معمولی با موتور گازی می‌تواند جاهایی را پر کند که یک خودروی برقی خالص کوتاه می‌آید و بالعکس.

سوالات اصلی که باید از خود بپرسید

هر روز چند مایل رانندگی می کنم؟

آیا من به طور منظم به شارژ در خانه یا محل کار دسترسی دارم؟

هزینه برق چقدر خواهد بود؟

آیا به گزینه شارژ سریع تری نیاز دارم یا می توانم یک شبه در خانه شارژ کنم؟

چند وقت یکبار به سفرهای جاده ای طولانی می روم؟

آیا ایستگاه های شارژ عمومی در منطقه محلی یا راهروهای مسافرتی من وجود دارد؟ (PlugShare و Alternative Fuels Data Center و برنامه های مرتبط DOE را بررسی کنید.)

هزینه EV چقدر است؟

شورولت بولت و بولت EUV و نیسان لیف زیر 30000 دلار شروع می شود. بسیاری از خودروهای برقی در محدوده 40000 تا 55000 دلار قرار دارند و چندین مدل رده بالا از BMW، Lucid، Mercedes-Benz، Porsche و Tesla در شش رقمی هستند. در سال‌های آینده، انتظار می‌رود که خودروهای الکتریکی با مدل‌های مشابه بنزینی برابری قیمتی داشته باشند، زیرا هزینه‌های تولید کاهش می‌یابد.

قیمت خرید را می توان از طریق مشوق های محلی و اعتبارات مالیاتی فدرال کاهش داد. نظرسنجی ما در سال 2022 با نمایندگی ملی خودروهای برقی نشان داد که تقریباً نیمی از آمریکایی ها (46 درصد) در مورد مشوق های موجود برای دارندگان وسایل نقلیه فقط الکتریکی چیزی نشنیده اند. شرمنده، زیرا تعداد زیادی وجود دارد. اما چشم انداز پیچیده است و از طریق قوانین جدید در حال تغییر است. کار ساده‌ای که باید انجام دهید این است که Consumer Reports' EV Incentive Finder را بررسی کنید تا تخفیف‌هایی را که می‌توانند بر اساس موقعیت مکانی شما در مدل مورد نظر شما اعمال شوند، شناسایی کنید.

مصرف کنندگان با سیستم خورشیدی خانگی واقعاً می توانند هزینه های انرژی خود را کاهش دهند یا حتی از بین ببرند، و مانند خودروهای برقی، ممکن است مشوق هایی در منطقه شما برای نصب خورشیدی وجود داشته باشد. در نهایت، با حسابدار خود مشورت کنید تا واجد شرایط بودن برای دریافت اعتبار مالیاتی را تعیین کنید، زیرا چاپ کوچک وجود دارد. (وضعیت فعلی اعتبارات ارائه شده توسط IRS را بررسی کنید.)

انجام تکالیف و نگاهی فراتر از قیمت برچسب برای فهمیدن اینکه پس از مشوق های ایالتی، فدرال، و محلی و همچنین پیشنهادات اجاره محلی، چقدر باید بپردازید، به صرفه است. ممکن است تعجب کنید اگر متوجه شوید که برخی از خودروهای الکتریکی مقرون به صرفه تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید.

منبع مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد