بی پروا

از خصوصیات وی بی باک بودنش بود. او هیچ وقت پمپ بنزین نمیرفت

بی پروا

از خصوصیات وی بی باک بودنش بود. او هیچ وقت پمپ بنزین نمیرفت

معرفی انواع جعبه و پالت ابزار پلاستیکی

یکی از ابزارهای اصلی تولید شده برای سازماندهی هر فضا، پالت ابزار پلاستیکی است. این پالت ها در مشاغل و مکان های مختلف کاربرد فراوانی دارند. پالت های پلاستیکی علاوه بر سازماندهی محیط کار یا تعمیرگاه، برای جابجایی آسان نیز بسیار راحت هستند. کارخانجات تولیدی و تعمیرگاه ها بیشتر از پالت های پلاستیکی استفاده می کنند.

به گزارش جهان نیوز، برای جداسازی انواع ابزار، پیچ و مهره، تجهیزات و قطعات ریز و درشت در تعمیرگاه ها، مغازه ها، ابزار فروشی ها، کارخانجات، خیاطی های بزرگ و کوچک، کارخانجات، داروخانه ها، قطعات فروشی ها، انبارها ، اتاق کودکان و غیره معمولا از پالت های کشویی و پا استفاده می کنند.

داروخانه ها و انبارهای دارویی بیشترین استفاده را از پالت های پلاستیکی برای جداسازی، سازماندهی و حمل آسان داروها دارند. پالت های پلاستیکی معمولا در سه رنگ زرد، آبی و قرمز تولید می شوند. استفاده از رنگ ها همچنین می تواند به سازماندهی و یافتن سریع اقلام در انبارها یا کارخانه هایی که تعداد اقلام مورد نیاز برای کار زیاد است کمک کند. به منظور یافتن سریع اقلام موجود در پالت ها، فروشگاه ها نام محصولات را روی پالت با برچسب برای فروشنده مشخص می کنند تا زمان کمتری برای یافتن پالت مورد نظر صرف شود.

یکی دیگر از کاربردهای این پالت ها در تعمیرگاه های بزرگ و کوچک به عنوان جعبه ابزار پلاستیکی است. تعمیرکارانی که برای تعمیر به مکان های مختلف مراجعه می کنند باید همیشه مهم ترین و مهم ترین ابزار تعمیر را به همراه داشته باشند. آنها می توانند به راحتی از این پالت ها استفاده کنند و ابزار مورد نیاز خود را در هر نقطه از محل کار با خود ببرند یا آنها را در جعبه های ذخیره ابزار نگهداری کنند تا ابزار کار خود را مرتب کنند تا در صورت نیاز به ابزار آنها به راحتی در دسترس باشد. .

دلیل برتری جعبه ابزار پلاستیکی نسبت به جعبه ابزار دیگر چیست؟

جعبه ابزار قبلاً فلزی و بسیار سنگین بود. ابزارها نسبت به اندازه خود وزن قابل توجهی دارند، بنابراین وزن کل ابزار و جعبه ابزار فلزی به استحکام و انرژی بسیاری از تعمیرکاران نیاز داشت. برخی از تعمیرکاران با بسته بندی وسایل مورد نیاز خود در کیسه ها مشکل جعبه ابزارهای سنگین قدیمی را حل کردند. به دلیل سنگینی ابزار، کیسه ها خیلی سریع پاره می شدند یا دسته ها پاره می شدند. گاهی سازها گم می شدند یا گاهی بعضی ها گم می شدند. با ساخت پالت ابزار پلاستیکی درگیری تعمیرکاران با جابجایی ابزار به طور کامل برطرف شد.

وزن کم پلاستیک بزرگترین مزیت این جعبه ابزار است. توجه داشته باشید که جعبه ابزار در اندازه های مختلف ساخته می شوند تا هرکسی بتواند با هر تعداد ابزاری که برای کار خود نیاز دارد از آنها استفاده کند. در قاب بندی جعبه ابزار پلاستیکی دقت شده است که اندازه استاندارد ابزار در قالب جعبه ابزار رعایت شود تا فضای کافی برای ابزارها وجود نداشته باشد.

مقاومت بالای پلاستیک در برابر سایش و شرایط آب و هوایی از دیگر مزایای استفاده از پالت های پلاستیکی و جعبه ابزار است. در صورتی که جعبه ابزار پلاستیکی و پالت پلاستیکی را در گوشه خیس انبار یا گاراژ نگهداری کنید، به هیچ وجه آسیب آسیب نمی بینند و اقلام موجود در آنها نیز سالم می مانند.

ویژگی اصلی پالت پلاستیکی در انبارها و تعمیرگاه ها چیست؟

مدیریت اقلام کوچک مانند پیچ های مختلف در انبارها و تعمیرگاه ها با استفاده از پالت ها و قفسه های ابزار پلاستیکی بسیار آسان تر خواهد بود. مدیریت موجودی انبار با استفاده از پالت های پلاستیکی برای بارگیری تجهیزاتی که رو به اتمام هستند بسیار بهبود یافته است. کافی است سری به قفسه پلاستیکی ابزار بزنید و آمار موجودی انبار را جمع آوری کنید، مقادیر را یادداشت کنید و بدون اتلاف وقت در انبار خرید کنید.

اگر به دنبال نظم و یکپارچگی بیشتر در انبار خود هستید و می خواهید از اقلام انبار خود در برابر گرد و غبار محافظت کنید، باید از پالت های درب دار استفاده کنید و انبار یا گاراژ خود را بهتر سازماندهی کنید.

برای کسب بهترین بازدهی از فضای انبار می توانید قفسه بندی فضای انبار را بهبود ببخشید و با قرار دادن پالت های پلاستیکی در قفسه ها نظم بیشتری در محیط ایجاد کنید و از هر قسمت از محیط انبار نهایت استفاده را ببرید. پیدا کردن وسایل در این قفسه ها بسیار آسان تر خواهد بود. قرار دادن پالت ها بسیار آسان است، در طراحی و ساخت انواع پالت دقت زیادی شده است تا به راحتی بتوان آنها را در کنار هم در قفسه های انبار قرار داد.

منبع : پالت ابزار پلاستیکی بهترین روش برای جداسازی محصولات در انبار